Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kathy, Antwerpen, Verversrui 20- 4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kathy, Antwerpen, Verversrui 20- 4

Naam: Kathy
    Leeftijd: 40 - 50
    Lengte: 1.75 - 1.80
    Uiterlijk: Zuid Europees
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: E+
    Siliconen: Ja
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Nee

Bij Kathy ben ik inmiddels aan paar keer naar binnen geweest.

Allereerst moet ik zeggen dat het een ontzettende aardige dame is waarbij klokkijken niet van toepassing is. Die grote kanonskogels die ze heeft daar moet je van houden en ik hou er van. Verder viel ze me in het verleden al op toen ze nog op de Vingerling zat en daar ben ik begonnen haar te bezoeken.

In de loop der tijd heeft ze een gigantische verzameling kinky shit aangeschaft en heeft ze een mooie kamer op de Verversrui betrokken.

Dat ze kwaliteit levert blijkt wel uit het feit dat je nummertjes moet trekken om binnen te geraken en aangezien ik de laatste tijd wat andere dames in het vizier heb in Antwerpen ben ik het laatste jaar niet meer bij Kathy geweest maar aangezien ik hier echt goede sessies heb meegemaakt ontkom ik er niet aan om een berichtje te plaatsen.

Kathy dus. Ziet er vreselijk geil uit met die grote ballonnen en de kinky kleding en laarzen die ze draagt.

Als je binnenkomt is mijn ervaring dat je eerst een drankje en een praatje doet alvorens met de sessie te beginnen. En waar je je eerst met een vriendin waant waar je gezellig mee zit te keuvelen verandert ze wanneer de sessie begint in een geile domina.

Blinddoek en handboeien gaan om en op de achtergrond hoor je haar van alles doen waardoor ze de spanning op bouwt. Verkleden, aantrekken van laarzen en af en toe een pets op je ballen of trekt ze even lekker aan je lul, dat maakt het er allemaal steeds geiler op.

Kathy beheerst het spel prima waar ik geil van word. De strapon gaat om en nadat ze je kont uitrekt met een handschoentje komt het onvermijdelijke moment dat ze je begint te neuken. Lekker m’n benen in mijn nek terwijl ze vol met haar lichaam (en die grote borsten) op me ligt en me doorneukt.

Onderwijl af en toe een klodder spuug in mijn mond en als ze tussendoor begint te pijpen dan kan ik het niet meer uitstellen.

Nazit is net zo relaxed als bij de binnenkomst en van enige tijdsdruk heb ik nog nooit iets gemerkt.

Vreselijk lieve, aardige dam die het spel goed beheerst. Nogmaals, dat blijkt ook wel uit het feit dat ze zelden beschikbaar is en het lijkt wel of ze alleen klanten heeft die uren binnen blijven. Ik ga haar zeker snel weer is bezoeken.

Comment

dame staat nooit vrij, altijd mannen die wachten en werkt denk ik alleen op afspraak, toch knap in deze tijd, ook gezien haar leeftijd, all my respect!

Comment

Working...
      X