Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meesteres Kiana, Antwerpen, Villa Tinto 17

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meesteres Kiana, Antwerpen, Villa Tinto 17

Naam: Mrs Kiana
    Leeftijd: 20 - 25
    Lengte: 1.65
    Uiterlijk: Oost Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Athletisch
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tatoeages: Ja

Na het zien van foto's van Mrs. Kiana kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer onderdrukken. Per mail heb ik een afspraak gemaakt, zodat ik niet voor niets naar Antwerpen hoefde af te reizen :-) De raambuurt in Antwerpen vind ik altijd een prettig buurtje. Ik was wat vroeg, en even rondgelopen voordat ik naar Villa Tinto nummer 17 ging om daar Meesteres Kiana te gaan zien voor een sessie van één uur. Ze ziet er in het echt ook mooi uit! Ik ben zelf niet zo van de tattoo's, maar op één of andere manier staat het haar erg goed.

Ze is een kalme meid, zeker geen schreeuwende Dominatrix. De sessie begon met het likken van haar hoge laarzen. De keren dat ik even omhoog keek, keek ze altijd naar mij terug met een heerlijke triomfantelijke blik.Hierna mocht ik op het bed gaan liggen en werd ik vastgebonden. Daarna hebben we breathplay gedaan op de manier die mij het beste bevalt, namelijk facesitting :-) Ze heeft een heerlijk kontje, en die past perfect over mijn mond en neus. Ze lette goed op de signalen van mijn lichaam, waardoor ze echt de grens opzocht. Heerlijk! Tijdens de facesitting gaf ze af en toe nog een flinke draai aan mijn tepels. Toen de facesitting over was, heeft ze nog tepelklemmen op gedaan waar ze af en toe aan trok. Ze deed dit ook op momenten dat ze mijn pik aan het opgeilen was. Die combi van genot en pijn blijft iets bijzonders.

Ze heeft mij flink genomen met een strap-on, bijzonder opwindend om haar tussen mijn benen te zien terwijl ze diep doorstoot. Ze neukte flink, af en toe voerde ze me wat poppers, en ging weer verder. Ik mocht mijzelf tot een orgasme gaan brengen, terwijl ze bleef doorneuken trok ik mijzelf af. Ze bleef me aankijken en spoorde me aan en kwam ik knallend klaar! Na mijn orgasme gaf ze nog een enkele hele diepe stoot.

Een hele geile sessie, een echt opwindende dame!

Comment

Alweer een tijdje geleden dat ik bij deze meesteres ben geweest maar ik zal er toch nog wat over schrijven.
      Ik had een kinky sessie achter de rug bij Melissa (SS 18/1) en was dus al wat opgerekt toen ik door Villa Tino liep en deze dame zag zitten.
      Ik hou het normaal gesproken bij de wat meer “Kinky” dames waar je een sessie kunt combineren met sex maar eens in de zoveel tijd wil ik wel een wat stevigere SM sessie bij een SM dame.
      Toen ik Kiana zag zitten met de wat strenge blik en haar kinky laarzen begon mijn slavenhart iets harder te kloppen en de stap gezet om naar binnen te gaan. Eenmaal binnen blijkt Kiana een aardige dame te zijn en nadat we wat wensen van me besproken hadden kon het spel van start gaan.
      Ik kon gaan liggen en ze deed gelijk de handboeien om Blinddoek ging om en ik werd behoorlijk opgewonden. Weerloos en overgeleverd aan de grillen van een meesteres vind ik erg geil, helemaal als je niets kunt zien en alleen af kunt gaan op de geluiden.
      Ik had aangegeven dat ik anaalspel wilde en daar begon ze al snel meer. Eerst met een handschoentje een paar vingers en daarna ging de blinddoek af en pakte ze een strapon. Niet te groot gelukkig want ik kan niet al te veel hebben tenzij het rustig wordt opgebouwd. Ze deed krachtig mijn benen omhoog en schoof de strapon naar binnen terwijl ze me streng aan keek, erg geil hoor. Vervolgens begon ze me te neuken terwijl ze haar lichaam voorover drukte en 1 hand op mijn nek drukte, net genoeg zodat ik nog kon ademhalen. Oei, ik werd me een partij geil. Kiana kijkt je heel doordringend aan terwijl ze je gestaag doorneukt en toen ze me rustig begon af te trekken voelde ik al snel dat ik een hoogtepunt niet meer kon uitstellen.
      Met een diepe zucht kwam ik intens klaar.

Aangezien ik bij een eerste keer niet langer dan een half uur kies, een uur voor 200 Euro doe ik alleen als ik wat meer zekerheid heb omtrent een dame, was het helaas zo voorbij. Een echte sessie van minimaal een uur is toch wel het minimum bij een SM spel maar goed, ik kan elke Euro helaas maar 1 keer uitgeven maar bij Kiana komt er zeker nog is een 2e bezoek.

Leuke dame, rustig en intelligent en een echte aanrader.

Comment

Leuke kinky dame! ik moest achter haar aan de trap op. Kamer ligt dus 1 hoog. Rode muren, kettingen boven het bed waarin ik ook met mijn benen later wijd vast in zou liggen. Kiana is aardig en mooie superslanke body, lange zwarte laklaarzen en setje wat ze op verzoek (deels) uit doet. Leuk afwisselend spel van erotiek en kinky spelen, en niet jagend in de tijd. Ik heb mij zeer vermaakt met deze positieve leuke Kiana. Naambordje op haar deur kan niet missen.

Comment

Hele goede sessies gehad, nu 2x bij Kiana geweest. Apart betonnen gebouw met een gang en ramen, ze heeft kamer in rood op 1e verdieping met kettingen boven het bed en daar weet Kiana raad mee. Ze heeft iets liefs naast het kinky aspect. En een dame die professioneel werkt, keurig schoon, en goede sessie en service wil geven. Heb ook meerdere malen in die 2 sessies duidelijk plezier bij haar waargenomen via een twinkeling in ogen. Ze ging helemaal los op mijn tepels, en ook een geile facesitting kreeg ik. Met strap on geneukt en op het eind terwijl ik met mijn benen wijd lag in de kettingen aan het plafond fistte ze me zonder genade tot ik spuitend klaar kwam. Mrs. Kiana werkt overdags daar in het mooie Antwerpen.

Comment

Working...
          X