Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Mandy, GoldenTime, Bruggen, Heideweg 1

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mandy, GoldenTime, Bruggen, Heideweg 1

Naam: Mandy
    Leeftijd: 20-25
    Lengte: 1.70m
    Uiterlijk: Duitse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja
    Maximum Girls! Saunaclub GoldenTime - Der größte FKK Saunaclub in NRW bietet Entspannung abseits von Stress und Hektik auf exklusiven Niveau.

Zo gisteren eens in de beroemde club Golden Time geweest.
    Ten eerste wat is dit een mooie club! Het is prachtig gelegen helemaal buiten af in een groot bos.
    De ontvangst was super vriendelijk en er staan prachtige stunners achter de ontvangst balie. Ik kreeg gelijk al zin in seks en was meteen in de juiste stemming. Jammer dat je deze dames niet mag boeken om mee op de kamer te gaan.
    Snel omgekleed in de grote kleedruimte. Het was er behoorlijk druk met allerhande beren. Gelukkig was er nog wel een ruime locker voor mij waarin ik mijn zaakjes netjes in kon opbergen. In de club gekomen vielen mijn ogen bijna uit mijn kassen. Het leek wel of ik in de hemel was beland. Wat een luxe uitstraling. Prachtige bar in het midden, grote warme jacuzi en een zeer grote kino waarop gedurende mijn verblijf behoorlijk veel life action was te zien. Ik vind dat zeer geil om te zien en duidelijk waren er meer beren geïnteresseerd in deze life action gezien het feit dat de kino de hele dag zeer goed gevuld was.
    Tijdens mijn verblijf lekker hapje gegeten. Dat was wel nodig ook want had al een paar dagen niet bar veel gegeten thuis. De keuken is echt goed in Golden Time de kok doet echt zijn best.
    Na dat ik me buikje lekker had gevuld maar is op zoek gegaan naar wat anders lekkers en dan bedoel ik op het gebied van vrouwelijk schoon. Daar loopt genoeg moois rond dus geen probleem. Mijn oog was al snel gevallen op Duitse Mandy. Een prachtige blondine met lang sluik haar en mooie b cups. Lekker afgetrainde body en mooie geile zaad vragende ogen. Ik ben met haar op de kamer geweest. Ik kan maar 1 ding zeggen; TOP!! Zij is een geile pijpster, neemt je ballen mee met haar vochtige tongetje en daarna verschillende posities. Lekker in haar gekomen in de liggende doggy standje. Zij genoot er zichtbaar van. Volgende keer als ik weer terug ben in Golden Time is zij zeker een optie. Er lopen echter zovele mooie dames rond daar, ik heb daar voorlopig nog genoeg te doen denk ik.
    De dag lekker relaxt afgesloten in de warme jacuzi en fijn gesprek gehad met enkele mede beren.
    Daarna de club verlaten en op weg naar huis door de kou. Golden Time gaat mij zeer snel terug zien dat is zeker!

Commentaar

Werken...
    X