Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Anna, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Anna, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Naam: Anna
    Leeftijd: 25-30
    Lengte: 170cm
    Uiterlijk: Nederlandse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: Cup B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tatoeages: Ja
    Looks … Nederlandse 25 lentes 1.70m Blond haar Groene ogen B-cup Borsten (echt) Slank postuur Wel tattoos/wel piercings Roken? Ja Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Laten beffen Trio met 2 mannen Trio met 2e meisje Anaal bij klant Masseren Lesbisch trio met 2e meisje Deepthroat pijpen ... Read more...

Ik ging naar dit huis eigenlijk om een andere dame te bezoeken, ik was nieuwschierig naar de Dubbel D Cup van Jessica. Maar ze bleek niet aanwezig te zijn tijdens het voorstellen. Maar ik was spontaan verliefd geworden op een andere dame, namelijk deze Anna. Echt een knap meisje met sexy lingerie aan. Voor een uurtje ben ik de kamer in gegaan en holy shit... wat een energie heeft ze! Ze ging echt volgas en met veel passie pijpte ze me keihard met geile geluiden erbij. Het was echt supergeil en ik spoorde haar aan om door te gaan, en ik kwam tot een orgasme... binnen 5 minuten nadat ik mn kleren had uitgedaan spoot kleine Jonny met volle kracht! Gelukkig had ik een uur, dus wist ik ook dat ik nog 55 minuten had om voor een tweede ronde te gaan. Gezien haar energie, leek me dat prima haalbaar :-)

We hebben even relaxt op het bed gelegen, waarbij ze me zachtjes streelde en we wat praten. Een vrolijk en grappig gesprek, toch wel prettig als je in het Nederlands gewoon een leuke babbel kunt hebben met elkaar. Het strelen maakte mij als stapje voor stapje hard, en ze ging op mij zitten. Ze tongzoende me heftig, wat een passie! Ze deed een condoom om en ging op mij rijden. Ze gooide het tempo een paar keer omhoog en dan weer rustiger. Op de rustige momenten gooide ze zichzelf op mij en begon weer te tongen, mijn nek te likken, beet me zachtjes in mijn oor terwijl ik haar hoorde hijgen. Daarna hebben we de rollen omgedraaid, waarbij ik haar in doggy flink heb genomen. De finish was 'gewoon' in missionaris, tongend en al kwam ik voor de 2e keer vanuit mijn tenen klaar.

Wow wow wow, wat een meisje is dit! Ik hou enorm van dames met grote borsten, maar wat dit meisje kan en doet geeft enorme voldoening!

Commentaar

Werken...
    X