Announcement

Collapse
No announcement yet.

Angela, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Angela, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Angela
    Leeftijd: 30 - 40
    Lengte: 1.40 - 1.65
    Uiterlijk: Aziatisch
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Mollig
    Cupmaat: D
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Nee

Vandaag voor het eerst in house of dreams ..dat was een heel fijn uurtje ..erg geil en Angela is erg lief .
    kom zeker een x terug

Comment

Vandaag weer eens naar House of Dreams getogen. Er was maar 1 dame vrij, dus redelijk druk. Angela stelde zich voor, niet direkt een type waar ik op val, maar ze had zo'n lieve uitstraling dat ik dacht, wat maakt het uit. Zeker geen spijt van gehad! Ik kreeg een heerlijke pijpbeurt (zc) van haar (deepthroat), is ze echt goed in, daarna heb ik haar in verschillende standjes genomen en uiteindelijk het condoom volgespoten. Omdat de tijd nog niet om was kreeg ik van haar nog een waanzinnige massage. Wat een lieve dame!

Comment

Laatst ook even een bezoekje aan Angela gebracht. Moet zeggen dat ze in eerste instantie ook niet mijn type is, maar ze is best wel sexy en heeft lieve ogen. Erg leuk om te zien hoeveel ze er zelf van kan genieten om mannen te pleasen. Ze lijkt van nature ook erg ontspannen te zijn. Een gezellige dame dus die eigenlijk van alle markten thuis is, zeker voor de liefhebber.

Comment

Working...
        X