Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda, Huize Monique, Amersfoort, D. Loogenstraat 3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linda, Huize Monique, Amersfoort, D. Loogenstraat 3

Omdat ik de laatste lovende recensies gelezen had, eens naar dit privehuis gegaan. Huis zelf is netjes, kamers ook. Ontvangst, tja beetje vreemd gevoel, breed type die ontving die niet echt heel vriendelijk was en ook wel vol van zichzelf. Nu dus Linda gekozen die ook vrij was. Looks zijn niet top, gewoontjes, maar ok, als dan de service top is compenseert dat natuurlijk. Ze is wel heel aardig, maar de sex vond ik gewoontjes. Het was een voldoende maar geen surplus of zo. Linda zal misschien voor enkele mannen top zijn die de lat qua looks etc niet hoger leggen. Ik vond het een aardige leuke meid met standaard service.

Hygiƫne van haar was netjes in orde. Al met al vond ik de gehele belevenis inclusief ontvangst en sfeer tegenvallen. Misschien dat ik het over een tijdje nog eens bij een andere dame dit huis probeer.

Ik ben al verschillende keren bij HM en o.a. Linda geweest. Ben het met voorgaande schrijver absoluut NIET eens.
    Linda is een lieve hartelijke vrouw, die heel erg goed weet wat ze doet. Ze ziet er heerlijk uit en ja, je kunt aan haar buik zien dat ze kinderen heeft gekregen.
    Maar zijn wij mannen de volmaaktheid zelve? Ik vraag het me af.
    Linda kan zich volledig geven als je de juiste klik met haar hebt. Die kun je echter niet afdwingen dus wellicht was die er met de vorige schrijver niet.

En dan de mede-eigenaar van HM. Inderdaad aparte man. Maar ach, daar zal ik echter NOOIT de kamer mee op gaan dus ga ik het daar maar niet over hebben.

Comment

Working...
    X