Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joyce, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Joyce, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Naam: Joyce
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Nederlands/Indiase
    Kleur haar: Zwart haar
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Nee
    Looks … Joyce Nederlands/Indiase 25 lentes 1.59m Zwart haar Donkerbruine ogen B-cup Borsten (echt) Slank postuur Geen tattoos/geen piercings Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Laten beffen Trio met 2e meisje Goldenshower bij klant Masseren Lesbisch trio met 2e meisje Tussen de borsten (Russisch) Vingeren ... Read more...

Een heerlijk uurtje gehad met deze lieve dame, heb me heerlijk vermaakt, ze heeft er zelf ook heerlijk van genoten, dank je wel Joyce tot de volgende keer

Comment

Een heerlijke tijd gehad met Joyce, ze is heel erg lief en ze heeft een mooi figuur, en lekkere borsten, vind het ook heerlijk als je aan haar tepels zuigt, elkaar lekker verwend, en ze laat duidelijk merken dat ze er van geniet, en is lekker klaar gekomen, Groetjes Boefje069 kom zeker nog terug bij jou

Comment

Ik ben afgelopen zaterdag al vroeg op pad geweest en bij La Cloche waren al 4 dames beschikbaar. Nu voor de leuk uitziende Hindoestaanse Joyce gekozen, en voor een half uurtje. Tongzoenen extra voor 2 tientjes en dat deed ze lekker. knap gezicht en vriendeijk intelligent meisje van midden 20 denk ik zo. Alles puur natuur en het was een uitstekend half uur met goede pijpbeurt, neuken in 2 standjes en lekker zoenen. Ook sexy verzorgd figuurtje

Comment

Van de week kennis gemaakt met Joyce.. een klein meisje maar iemand die er vol voor gaat.... Overheerlijk half uurtje gehad en kom zeker een keer bij haar terug...... jammer dat ze extra vraagt voor tongzoenen, maar aan de andere kant dat kan ze overheerlijk... tot snel

Comment

Vorig weekend weer bij lacloche geweest en een afspraak gemaakt met Joyce.... Was me vorige keer goed bevallen en ik moet zeggen ook deze keer werd het weer overtroffen... Wat een leuk meid die vol overgave je laat genieten.... een echte kanjer

Comment

Vandaag lekker laten verwennen door Joyce. Voordat ik uit de kleren was hing ze al om me heen, zo geil als boter. Haar benen waren gehuld in prachtige zwarte kousen. Ik had zelf ook een setje meegenomen die ik aantrok. Ze streelde heerlijk over mijn benen en nam mij grote vriend in haar mond. Ik mocht haar heerlijk beffen. Daarna een rondje paardrijden en body to body. Na een dik half uur tweede helft met het likken van haar heerlijke tietjes. Tenslotte de wedstrijd afgesloten op z'n hondjes. Het herhaalgevaar is levensgroot, volgende week meld ik mij weer lieve Joyce.

Comment

Vorige week weer eens een keer bij Joyce geweest... Was me vorige keer goed bevallen en ook deze keer was het weer meer dan prima..... Wat een topper blijft het toch

Comment

Laatst ook nog bij Joyce geweest, was weer prima, hebben elkaar weer lekker verwend, je bent een toppertje, dank je Joyce tot de volgende keer

Comment

Ik wilde eens wat anders en heb dus eens gebruik gemaakt van de vast 45 minuten trio aktie bij La Cloche (https://www.privehuislacloche.nl/trio-aktie/) van €160,00 voor 2 meisjes in plaats van €200,00. Tongzoenen erbij extra afgerekend bij Joyce en Amira want dat werd de geile combi. Hindoestaans meets Arabian 1001 nights

Nou dat was inderdaad eens iets anders. Dames maakte er een leuk en opwindende tijd van. Lekker beginnen om zijn beurt tongen en toen zakte Amire af met haar tong over mijn body naar mijn kleine maar steeds groter en harderende wordende vriend. Terwijl Joyce mij hartstochtelijk bleef tongzoenen terwijl ze met haar vingers ook nog met mijn tepels speelde, begon Amira nadat ze het condoom erom heen had gedaan mijn geil te pijpen. Kijk dan wil je als man niet veel meer. Van meerdere kanten genot, wat een feest!. De 2 wisselde elkaar ook af en ook ging Amira later met haar kutje boven mij zitten zodat ik haar kon beffen, terwijl Joyce mij pijpte en met mijn ballen speelde. En toen moest het neuken nog beginnen! Nou dat hield ik gek genoeg best nog ff vol, want ik merkte toch dat ik iets zenuwachtig was met 2 meiden en je voelt je iets meer bekeken, en daarom misschien dat ik het ook ff kon volhouden zonder te snel te komen. Nou top toch? Ja leuk voor een x, en door die aktie ook betaalbaar

Comment

Afspraak gehad met Joyce daar het mij vorige keer goed was bevallen.. De ontmoeting was erg gezellig en op de kamer ging het helemaal los!!.. Joyce wat je zoenen en wat kan je me gek maken.... Je blijft mijn topper

Comment

Na een korte tijd in de ontvangstkamer te hebben gezeten kwam Joyce de kamer in, Joyce is net als ik niet lang, dus dat was al erg fijn. Joyce is een fijne, rustige en lieve meid. Het is eigenlijk een dame die je meteen een knuffel wil geven, maar ik heb me netjes ingehouden.
                        Ik had gekozen voor een uurtje met haar, want ik wilde de tijd nemen om haar heerlijk te beffen.

Bij binnenkomst in de kamer haar netjes even gevraagd wat zij wel en niet fijn vond en wat haar grenzen zijn. Mezelf nogmaals even lekker opgefrist, daarna kreeg eerste een heerlijke uitgebreide massage van haar en heeft ze me heerlijk klaar gebeft. Ik kwam weer veel te snel klaar, maar ja, een half uur daarvoor was ik bij Jade geweest, dus die had me al goed opgewarmd.

Joyce rook heerlijk fris, dus was zeker een enorm genot om haar lichaam en haar mooie borsten te zoenen en haar overal aan te raken.
                        Uiteraard wilde ik haar ook heel graag beffen, want dat is toch wel erg fijn om te doen. En dat was het ook echt, het was echt heel fijn en opwindend om haar te beffen, ze genoot hier zelf ook enorm van.

Daarna lekker nog wat gekletst samen, want er was nog wat tijd over. Buiten het seksuele aspect om, hebben we ook leuke open gesprekken gehad. Kortom, was heel erg fijn met haar.

Lieve Joyce heel erg bedankt.
                        Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

Comment

Ik heb er toch maar eens voor gekozen om een privehuis te bezoeken. Heb namelijk nog wat fantasieën openstaan. Een van die fantasieën kan nu van het lijstje af. Ik wilde namelijk altijd al een mooie Indische dame neuken. En wat is Joyce toch een lekker ding. Heerlijk mooi gezicht en je merkt aan alles dat zij van seks houdt. Eerst kwamen de dames hunzelf voorstellen en ik had mijzelf voorgenomen om voor Felicia te gaan op basis van de foto's. Wat ook echt een mooie dame is. Toen zag ik Joyce en de keuze was gelijk gemaakt. Heerlijk mooi tintje heeft zij en haar lichaam is ook ontzettend lekker. Inmiddels begon de druk in mijn onderbroek al gauw toe te nemen en kon ik niet wachten tot zij naar mij kwam. Helaas moest ik werken na de date anders had ik er nog wel wat langer de tijd voor haar willen nemen. Eerst heb ik mijzelf lekker opgefrist en ging ik daarna op bed liggen. Al gauw begon ze mij heerlijk te pijpen. Genoot hier ontzettend van. Na een tijdje gepijpt te zijn moest en zal ik haar beffen. Toen kwam Joyce lekker op mijn gezicht zitten en pijpte zij mij weer. Ik merkte aan haar dat zij dit niet voor het geld doet, vol overgave probeert ze jou te laten genieten wat haar zeker gelukt is. Maar zelf genoot ze ook van hoe ik lekker haar poesje aan het likken was. Na een tidje hield ik het niet meer en moest en zal ik haar neuken. Ik merkte gelijk toen ik mijn pik in haar stopte hoe lekker nat ze was. Na even lekker tekeer gegaan zijn kwam ik klaar en haalde zij het condoom van mijn pik af. Daarna hebben we nog even gezellig gekletst op bed en vlak voordat de tijd over was maakte zij alles klaar zodat ik mijzelf kon wassen. Joyce het was heerlijk! Ik zie je gauw weer.

Comment

ik heb Joyce nu ook een 2 x gedaan , en dat was weer lekker, Joyce is enthousiast in de sex op een rustige manier, maar vrijt heerlijk en lijkt zich er ook in te verliezen als ze met je bezig is. Helemaal goed en leuke pientere meid in de omgang. Dat zoenen met haar is zeker een pluspunt!

Comment

Vanmiddag weer eens naar Privehuis La Cloche getogen. Iets rustiger met dames, vermoedelijk door de vakantieperiode. Maar Joyce was er en daar had ik eerder al een uitstekende sex ervaring mee mogen hebben. En ook vandaag bleek dat weer het geval. Misschien wel beter als je dat al kan zeggen, omdat ze mij nu beter kende, en het allemaal vertrouwelijker was en nog wat meer vuur en ondeugendheid erin werd gebracht door deze heerlijke Hindoestaanse/Nederlandse dame. Het voorspel met uitgebreide strelen, voelen, tongzoenen was weer een verrukking en ook de geilere sexhandelingen als pijpen en neuken waren gewoon vol enthousiasme en zonder enkele remming, lekker geil en opwindend. Joyce dank je, je bent een lekkere kanjer!! ook als mens!

Comment

Working...
                              X