Announcement

Collapse
No announcement yet.

Myleena, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Myleena, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Myleena
    Leeftijd: 20 - 25
    Lengte: 1.40 - 1.65
    Uiterlijk: Zuid Amerikaans
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: D
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja

Myleena is een wat jongere meide met mooie zachte getinte huid. Beetje dromerig gezicht. Originele afkomst is moeilijk te peilen voor mij, ze heeft iets Indisch, maar kan ook variant zijn van Surinaamse/Javaanse afkomst. Doet er op zich niet veel toe, leuke mooie meid, normaal maar zeker vrouwelijk figuur en goede service. Ok ik mis dan het zoenen want dat deed ze niet. Maar voor de rest was de seks lekker en is het ook een aardige lieve mooie meid die zeker op aktie over gaat om het je naar de zin te maken.
    Ik heb mij niet verveeld en had toch een uur genomen wat ik meestal wel doe. Dan is het geen gehaast etc. Ze gebruikt haar lippen en tong wel over mijn lichaam, en orale verwennerij aan beide kanten was lekker en niet te versmaden. Ook het intieme neuken was gewoon goed lekker en op het einde zelfs geil. Ja Myleena kon mij wel bekoren hoor

Comment

Voor Myleena gegaan. Wordt toch stiekum 1 van mijn favorietjes, want ik ben nu al een paar x geweest bij dit lekkere ding. Lekkere zachte borsten en billen, en haar ogen maken je ook al gek. Was weer lekker geil, en pijpen en neuken is en blijft een feestje en daarna nog massage na toen we tijd over hadden.

Comment

Lief en prachtig meisje, wel wat afstandelijk en overgeregisseerd (staat je telefoon uit?, ik neem nog even een slokje) maar dat zijn maar kleine verbeterpuntjes, want de sex was heerlijk, niet gehaast en ze deed prima haar best het me naar de zin te maken en dat is haar zeker gelukt. Op het eind nog wat tijd over en die heeft ze volgemaakt met nog wat relaxte massage. Ging weer tevreden weg.

Comment

Myleena heb ik gekozen daar was bij mij geen enkele twijfel over toen ze kwam kennismaken. Met de gastvrouw de financiën geregeld en toen kwam dit wonderschone meisje me ophalen. Myleena heeft iets dromerigs en liefs. En op de kamer aangekomen bleek zij een voortreffelijke minnares. Met de juiste touch en sensuele aanrakingen wist ze mij snel in vervoering te brengen. En natuurlijk haar lekkere body met prachtige heupen... en natuurlijke d cup borsten! Zacht en lekker. Ze wist even later ook in no time mijn pik op oorlogssterkte te krijgen waarna ze aanviel met haar lekkere lippen en tong... en dan die ogen die je aankijken... it is heaven. En natuurlijk volgde daarna het neukwerk... zowel Myleena bovenop als ik achterlangs.

Hemels! Daarna nog wat tijd over en stelde Myleena een massage voor ter afronding. Werkelijk een topmeisje dit lekkere getinte snoepje

Comment

Na een (te) lange tijd weer eens Myleena bezocht. Wat een heerlijke vrouw is dit toch. Ik vind het leuk dat ze open staat om steeds nieuwe dingen te proberen. Met haar lieve en ondeugende karakter biedt ze voor mij echt een GFE. We hebben beide genoten van een heerlijke massage en daarna verschillende standjes doorgenomen waarbij Myleena veel inzet toonde. Na een uurtje voldaan en met veel energie het pand verlaten. Dank Myleena voor een prettig samenzijn.

Comment

Afgesproken met Myleena.
              De gastvrouw zei dat het een half uurtje uitliep, maar ik kreeg wat te drinken en binnen half uur was ze voor mij.
              In de grote aziatische kamer. Myleena is mooi,
              licht getint, slank, supersexy. Dus voor een uur al afgesproken en betaald. Met Myleena afgesproken: 2 extra's, deeptr. en beffen = 2x 25 erbij. Eerst douche, zij ook extra opgefrist. En op het bed massage, strelen, piemelmans stijf, beffen, haar strelen lekker, cd om, deeptr., beffen (LEKKER!), even pijpen weer voor volle sterkte, en erin. Mmm! ("nog steeds strak?" Ja!). We zouden ook eens in Utrecht bij Cloche kunnen afspreken, maar dit was prima zo.

Comment

Vorige week was ik enorm verbaasd. Myleena die ik kende uit HOD was bij Lacloche.. De keuze was dus snel gemaakt.... Helaas had ik maar een half uurtje maar die was met Myleena overheerlijk... Hopelijk is ze vaker aanwezig want dan spreek ik zeker langer af....

Comment

Ik was mijn eerste keer met Myleena niet vergeten. Lekkere topseks met een fijn lief en mooie meid. Haar huid is zacht en licht getint. Haar dromerige mooi ogen, haar zachte grote D cup (echte) borsten. Een heerlijk knuffel meid van begin 20 met een hele fijne energie. Erotiek beleven met haar is gewoon lekker. Bij het verwennen van mijn mannelijkheid waar je even in een hemel, en met haar vrijen en neuken is gewoon erg lekker. Dankjewel Myleena!

Comment

Vandaag voor het eerst geweest in House of Dreams. Zat een tijdje te twijfelen en toch maar de stoute schoenen aan gedaan. Ik had afgesproken met Myleena in een kamer met bad (dan maar meteen goed doen). Aangekomen in de kamer kwam Myleena eraan. Wat een plaatje, prachtig lichaam en lief gezicht en wat een stel borsten!!. De foto's zijn zeker niet gelogen. Eerst een beetje op gemak stellen met wat kletsen en een massage, daarna in bad. Beginnen met wat strelen en pijpen, uiteindelijk op naar het echte werk. Vervolgens op het bed met 2 standjes afgemaakt. Zeer tevreden klant en ik zie haar graag terug. Ik lees hier wel eens dat mensen het hebben over herhalingsgevaar, nu snap ik het.

Comment

Het was eigenlijk al weer te lang geleden dat ik Myleena bezocht had. Prettig weerzien. Ik vind dat ze een mooi figuur heeft en ook van binnen is het een mooi mens, vooral erg sympathiek. Ze weet de stemming er goed in te brengen, haar orale skills zijn zeer goed, en ze gaat diverse standjes hierbij ook niet uit de weg. Intiem voelt strak aan, en het kostte concentratie om er lang van te kunnen genieten :-)
                      Nog een heerlijke en ontspannende massage mogen ontvangen van Myleena. Lekker uurtje, en Myleena voor als je dit leest: dank voor je inzet.

Comment

Ik had er vandaag zin in en weer naar House of Dreams gegaan. Er waren niet zoveel meiden als normaal, maar zal wel te maken hebben met de staking van het OV. Onder de mooie dames die zich voorstelden was ook Myleena. Toen ik haar zag, was mijn keuze meteen bepaald. Betaald voor 3 kwartier en op de kamer nog gekozen voor e.e.a. extra. Wat een lief, mooi, geil ding is dat. En de pijpbeurt die ze me gaf, jezus wat lekker! Hierdoor kon ik de 3 kwartier niet helemaal volmaken, maar who gives a shit. Myleena, je ziet me binnenkort weer!

Comment

Originally posted by Legale Dames Van Plezier View Post
                          Naam: Myleena
                          Leeftijd: 20 - 25
                          Lengte: 1.40 - 1.65
                          Uiterlijk: Zuid Amerikaans
                          Kleur haar: Zwart
                          Lichaamsbouw: Normaal
                          Cupmaat: D
                          Siliconen: Nee
                          Piercing: Ja
                          Eergisteren..1 augustus..een afspraak gemaakt bij HOD voor 3kwartier met Myleena.
                          De stoute schoenen aangetrokken en richting HOD gefietst.
                          Vanwege mijn financiele situatie,niet in staat om geregeld een dame te bezoeken...maar na kennismaking met Myleena...zou ik bijna minder boodschappen doen..om toch maar geregeld een afspraak met Myleena te kunnen maken.
                          Zij is een ontzettend mooie en lieve verschijning,waarbij je denkt....ik kom morgen weer....
                          Op de kamer aangekomen..vertelt ze je..wat er mogelijk is en wat wel en niet kan....en niet op een strenge toon ofzo....maar gewoon ..op een normale manier..alsof je haar al langer kent.
                          Ik kan van alles zeggen over haar...maar sommigen denken daar weer anders over...
                          Maar ik heb echt een topdate met haar gehad....zij heeft een heel fijn en lief overkomen...een topfiguur...en echt waar...de sex is echt lekker met haar...zo lief..zo rustig..zooo lekker...
                          Ik ga er verder ook niets meer over zeggen...
                          Gezien mijn financiele situatie kan ik de eerste 2weken geen afspraak maken....baal daar wel van..
                          ​​​​​​Myleena is echt een aanrader...gewoon een hele leuke dame...die er ook nog eens erg lekker uitziet.

Comment

Dinsdag 13Augustus een afspraakt gemaakt bij Housse of dreams in Amersfoort voor 3kwartier met Myleena.
                            Dit is de 2e keer voor mij met Myleena.
                            Was zo goed bevallen..dat ik bang ben..dat dit mijn vaste keuze blijft.
                            Ik werd natuurlijk weer hartelijk ontvangen door de gastvrouw (zij geven je altijd een fijne ontvangst..zodat je even vergeet..waar je bent)
                            Na het afrekenen...eventjes moeten wachten op Myleena..wat ik altijd het spannende ervan vindt.
                            Met de gedachte...hoe ziet zij er vandaag weer uit...
                            Nou....ze zag er weer erg sexy uit....en die ogen!!
                            Ze herkendde mij nog van de vorige keer...en dan praat je toch gelijk wat makkelijker met elkaar.
                            Had gekozen voor extra's...vingeren
                            Ga niet vertellen wat er allemaal is gedaan...maar ik verzeker iedereen.....dit is een heel lief,mooi en knappe verschijning...waar je ook nog eens ontzettend goede en heerlijke sex mee kan hebben.
                            Zij houd ervan om rustig te sexen en niet dat snelle en harde stoten.......zoooo lekker
                            En met een heerlijk lichaam.
                            Maar buiten dat...is het ook gewoon een hele leuke meid..waar je mee kunt praten.
                            En hoe vaker je bij haar bent. ...des te leuker zij wordt.
                            Heren....ik zou die kans een keer pakken..om een afspraak te maken met haar.
                            En zowiezo..is het een huis om een keer te bezoeken...natuurlijk vanwege de andere leuke dames..maar ook vanwege de goede en vriendelijke ontvangst, mooie kamers en schoon.
                            Dus Heren......niet langer wachten dus...

Comment

Van de week bij Myleena geweest. Mijn derde keer bij haar. De tweede keer is wel een jaartje terug. Eigenlijk heb ik veen goede reden waarom er zo lang tussen zat.

Het wachten werd beloond. Myleena is bloedmooi. Echt een perfect lichaam, heel mooi.

Als extra deepthoat genomen. Ze kan dat echt lekker en goed. Direct moeite om niet voortijdig klaar te komen. Tussen alles door lekker gepraat. Ze weet waar ze het over heeft. Altijd fijn.

Ik ga zeker niet zo lang wachten tot mijn volgende bezoek.

Comment

Working...
                              X