Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tess, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tess, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Tess
    Leeftijd: 20 - 25
    Lengte: 1.75 - 1.80
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Bruin
    Lichaamsbouw: Athletisch
    Cupmaat: D
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tatoeages: Ja

1 van mijn favoriete dames bij House of Dreams, lekker Nederlands, lang, mooie droomachtige ogen, prachtige topborsten,
    lange benen en slank postuur. Tongzoenen en beffen erbij genomen en al verschillende keren goede seks gehad met deze donkerharige beauty van midden 20 schat ik zo. Ze heeft iets knuffelachtigs en geeft een goede girlfriend Experience, althans als ze een klik met je heeft want ik lees links en rechts dat Tess wel wat eenkennig kan zijn. Ik heb altijd goede en heerlijke seks met haar.

Comment

Ik bezoek House of Dreams wel vaker, mijn favorietje daar is Senna. Maar ook deze Tess is niet te versmaden! Nu was Senna er helaas niet, maar Tess dus wel! Ik ben een uurtje gebleven en hebben lekker rustig aan gedaan in het begin. Lekker vrijen, zoenen, heel erotich hoe ze tongzoent. Ik werd er bloedjegeil van. Ik heb vele delen van haar lichaam ook met mijn tong geproeft

Pijpen deed ze ook heel relaxt en lekker. Ze nam het initiatief om over te gaan op neuken door bovenop mij te klimmen, heerlijk om die borsten te zien vanuit die hoek! Daarna hebben we nog een aantal standjes gedaan. Het laatste standje was gewoon missionaris, kijkend in haar prachtige ogen en af en toe een tongzoen. Ik kon en wilde mij niet meer inhouden kwam flink klaar!

Comment

tot mij grote verrassing zag ik gisteren dat ze opeens ook in de avond er was wat Tess bijna nooit is, dus nu kon ik haar weer bezoeken. Wat een topper is dit toch, knap, lekker, lief, schoon, topborsten en lichaam en goede inzet met tongzoenen, in rest qua sex ook top. Dit is 1 van mijn favorietjes op dit moment.

Comment

Bij Tess is het soms een verrassing of ze er is of komt. Vanochtend stond ze nog niet bij de aanwezige dames op de lijst van www.privehuishod.nl en een uurtje later was dat wel het geval. Gelijk gebeld met de gastvrouw, en gereserveerd, voor dat ik naast haar zou grijpen. Nou het was weer net als vorige keren gewoon lekker en top. Tess had goede zin en een ondeugende bui, dat kon je al merken aan haar mooie ogen en hoe ze met me praatte toen we de kamer op gingen. Daarna gewoon weer lekker vol tongzoenen, en lekkere seks met Tess en dat is gewoon lekker opwindend en geil. En o o, die tieten, wat een lekkere heeft ze toch.

Comment

Working...
          X