Announcement

Collapse
No announcement yet.

Renate, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Renate, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Renate
    Leeftijd: 30 - 40
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee

Omdat ik toch in de buurt was afgelopen weekend, maar weer eens bij House of Dreams langsgegaan. Had vooraf even gebeld of ik afspraak kon maken met Renate en dat lukte direct.

Daar aangekomen vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, die me naar kamer 4 begeleide. Even het financiële deel afhandelen en een drankje in ontvangst nemen. Daarna wachten tot Renate binnen zou komen.

De deur ging open en er verscheen een super gezellige, spontane Renate in de kamer. Na even kennis gemaakt en wat dingen doorgenomen te hebben, kon de pret met haar beginnen. Wat een super dame is het. Heerlijk zoenen en teasen op de bank, al staande en op het bed. Jemig, wat een feestje is het om met deze lady aan de gang te zijn. We hebben elkaar (naar mijn gevoel) wederzijds volledig verwend. Jammer dat ik maar 1 uur had afgesproken, want ik had nog wel een tijdje langer met haar willen doorbrengen. Na het uurtje op de kamer afscheid van elkaar genomen en uitgeleide gedaan door Renate.

Herhalingsgevaar met Renate is zeer hoog; eigenlijk moet ik zeggen dat ze verslavend is.

Comment

Deze week bij Renate langs geweest. Op de verschillende sites veel positieve berichten over haar gelezen dus mijn interesse was gewekt.

Eerlijk is eerlijk, al deze berichten kloppen.

Heerlijke vrouw. Slank, mooie blonde krullen en goed verzorgd. Het was een heerlijk uurtje. Tongzoenen was geweldig, pijpen was erg lekker en ook de sex was fantastisch. Wat wil een man nog meer.

Dit bezoekje krijgt een vervolg.

Comment

Ook ik ben (vorig jaar) bij Renate geweest.
        Samen met Lara vind haar tot nu toe één van de toppers van HoD.
        Geweldige lekker lijf, geniet van de aandacht en de seks.
        Leuke vlotte babbel, gezellig mens gewoon!

Comment

Op basis van de goede berichten van de week bij Renate langs geweest.. En ik moet zeggen men heeft niet gelogen.. Wat een topper.. gezellig, ondeugend en weet hoe ze mij overheerlijk kan laten genieten.. Jammer had ik maar een uurtje afgesproken want de tijd vloog om.. Kom snel weer een keer langs....

Comment

Heb de stoute schoenen aangetrokken en ben naar HOD geweest. Dit was de eerste keer in een privehuis en was erg benieuwd. HOD bleek een goede keus, nette ontvangst door een aardige dame. Had de website en dit forum bekeken, Renate moest het worden. Volgens de site was ze aanwezig en gelukkig was ze vrij.
            Wat een ervaring! Geweldige vrouw, ziet er super uit, is gezellig en zeer verzorgd. Had een half uur afgesproken, dit was achteraf veel te kort. Goede reden om nog een keer te gaan.
            Heb een heerlijk half uur gehad en ontzettend genoten. Renate bedankt!

Comment

Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij Renate ben geweest. Helaas is ze niet heel vaak aanwezig en als ze aanwezig is lukt het mij vaak niet om naar Amersfoort af te reizen.

Renate is een mooie en spontane vrouw die zomaar je buurvrouw had kunnen zijn. Je kunt met Renate niet alleen goede seks hebben maar ook een goed gesprek.
              Ze weet wat ze doet, ze geniet ervan en doet er alles aan om je een fantastisch uurtje te bezorgen.
              Deze dame is een mooie verschijning en een van mijn favorieten. Ik hoop dat onze agenda's snel weer eens matchen..

Comment

Weer een keer bij HOD geweest en een afspraak gehad met Renate... Dat was de vorige keer goed bevallen vandaar dat ik nu ook een heerlijk uurtje heb genomen. en Renate heeft me niet teleurgesteld... De seks is overheerlijk maar ze gaat een goed gesprek ook niet uit de weg.... tot snel

Comment

Laatst voor het eerst naar House of Dreams geweest. Na wat huiswerk te hebben gedaan, heb ik gekozen voor Renate. Dit bleek een waar schot in de roos!

Renate is een leuke, vlotte en energieke dame waarmee ik vanaf het begin het gevoel heb alsof we elkaar al jaren kennen. Gedurende een uur hebben we elkaar om de beurt lekker verwend. Door haar verwend worden was non-stop genieten en haar verwennen was bijna net zo lekker.
                  Binnen de, duidelijk door haar aangegeven, grenzen is zij zeer meegaand en hebben we samen veel van de dingen gedaan die ik lekker vind.
                  Verder is, zoals eerder ook door anderen is gemeld, zelfs een vol uur met haar eigenlijk nog véél te kort.

Een klein minpuntje: Het leek alsof het einde van het uur ook voor Renate als een verrassing kwam. Blijkbaar geldt ook voor haar dat de tijd vliegt wanneer je het echt naar je zin hebt!

Comment

Wat een feest! Op de een of andere manier lukte het nooit om een afspraak te maken met Renate. Altijd de verkeerde tijd daar of ze was bezet. Maar nu is het eindelijk gelukt. Het was het wachten waard! Bij aankomst even wachten in het kamertje en toen werd ik opgehaald door Renate. Slanke, strakke verschijning met prachtige krullen. Ik was meteen verkocht, super leuke, mooie, enthousiaste vrouw. Soms heb je dat, direct het gevoel krijgen dat het goed zit. Mee naar de kamer voor een half uurtje met een extra pakketje. De jonge heer werd eerst even netjes gewassen en toen was het tijd voor vuurwerk!! Heerlijk tongzoenen, wat een passie heeft die vrouw. Daarna ging ze door de knieën om geweldig te pijpen, echt top, waarbij de ballen ook zeker niet werden vergeten. Daarna op bed beland. Pijpen, standje 69 en afgemaakt met het standje cowgirl. Niet te doen. Denk dat dit echt de allerbeste ervaring bij HOD was. Terwijl ik daar al best wat heerlijke ervaringen heb gehad. Deze ervaring met Renate moest ik gewoon vermelden.

Comment

Gisteren vrijdag even op pad geweest ondanks de codes oranje geel en weet ik veel welke kleuren allemaal door het KNMI en ANWB werde afgegeven. Mijn auto trotseerde de windvlagen met gemak. En op de Soesterweg aangekomen kon ik zo naast het huis parkeren. Dus snel naar binnen gewipt en daar laten voorstellen aan de beschikbare dames van House of Dreams. Daarbij viel mijn oog op de joviale rijpere lady Renate. En die naam deden mij wat klokken luiden in positieve zin. En dat waren de hier voorgaande lovende recensies van enkele heren die het genoegen hadden om met haar het bed te delen. Ik dacht waarom ook niet, wat rijper maar ook vol enthousiasme een dame die van wanten schijnt te weten.

Dus gekozen en werd later opgehaald. Renate is niet op haar mondje gevallen en zo gingen we naar de kamer toen de gang vrij was van andere gasten, want het was er behoorlijk druk, de deurbel bleef gaan. Nou op de kamer aangekomen nog snel het tongzoenen erbij genomen en afgerekend en Renate wond er geen doekjes om waarvoor wij samen daar waren. Ze zoende mij vol op de mond terwijl ze met haar handen over mijn lichaam ging en mij hielp tijdens het lekkere tongzoenen mij te ontdoen van mijn kleding. Daarna ontstond er een wilde intense vrij- en sexpartij waarbij Renate de indruk wekte als of ze een jaar op een onbewoond eiland had gezeten en ik daarna aanspoelde. Want ze ging los en had een tomeloze energie waar menig atlete nog jaloers op zou zijn. En die energie bracht ze op mij over, want ik wilde mij als man niet laten kennen en probeerde haar vraag om lust, aktie en geilheid te beantwoorden. Ik neukte of mijn leven er van af hing, ik zoende als of de duivel mij op de hielen zat en ik ging er net als Renate, helemaal in op.

En na dat supergeile intermezzo, deed Renate alsof het allemaal de gewoonste vak van de wereld was. Nou moest in de auto op weg naar huis onderweg bij de benzinepomp nu wel een energiedrankje halen en nuttigen om weer een beetje bij zinnen te komen. Wat een beest van een wijf zeg, in de goede zin des woord natuurlijk

Comment

Dacht dit x eve voor een wat oudere dame gaan! Nou moet je zeggen het was Fantastisch met Miss Renate!!! Super mooie vrouw met een magazijn aan seks ervaring! Heb super genoten thanks Renate en tot snel.

Comment

Afgelopen week weer eens afgesproken met Renate. Deze keer een extra lange 90 minuten. Eerlijk gezegd dacht ik niet dat het mogelijk was, maar doordat we elkaar ondertussen een beetje hebben leren kennen is de ervaring zelfs nog beter geworden!!

Na even bijgekletst te hebben begon het heerlijke voorspel totdat we beide klaar waren voor meer. Gelukkig was het bed niet ver. Deze keer heb ik haar extra lang kunnen verwennen, misschien zelfs een beetje te lang... Na een korte break om weer op adem te komen, was er gelukkig nog ruim voldoende tijd voor haar om mij te 'belonen' voor het harde werk ;-)
                          Afsluitend nog even lekker samen gedoucht om het zweet weg te spoelen en toen zat het er helaas al weer op.

Wat betreft het House of Dreams:
                          De extra tijd was zeker de moeite waard (90 ipv 60 min), maar ik denk dat ik het niet zou hebben gedaan als ik geen wincode had gehad. De kosten voor een derde half uur zijn volgens mij namelijk behoorlijk exorbitant vergeleken met het eerste en tweede half uur. Marketing technisch is het huidige prijsbeleid niet echt slim en is er ruimte om het wat logischer te maken. (Bijv: niet 70/50/70/?? maar 70/50/40/40/40/etc.)

Comment

het uur is juist goedkoop, maar als je onderste uit de kan wil hebben kan je klagen dat dan 3e half uur duur is, ja zo ken ik er ook nog een paar, ze hadden ook half uur op 70 kunnen zetten , uur op 140 en 1,5 uur 210, bij ramen betaal je 100, 200 300..

Comment

• Ojag_Ike
                              Ojag_Ike commented
                              Editing a comment
                              Je hebt helemaal gelijk: Het kan altijd duurder en ergens anders zal het ongetwijfeld nog duurder zijn.

Dit verandert niets aan mijn gevoel dat de huidige prijzen op een ogenschijnlijk ad hoc wijze zijn bepaald en later uitgebreid. Ik geef toe dat mijn suggestie waarschijnlijk niet realistisch is wanneer je de overige tarieven en kosten meeneemt, maar een beetje meer structuur of strategie zou waarschijnlijk geen kwaad kunnen.

Vandaag weer eens naar de fantastische Renate geweest.
                            Het was niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn! Ze zeggen dat
                            het verstandig is om af en toe wat anders te proberen, maar waarom zou ik dat doen
                            wanneer ik het beste al heb gevonden??
                            Met Renate is het gegarandeerd een feestje en ze heeft mij ook nog nooit teleurgesteld...

Maak een date met haar op je eigen risico: voordat je het weet ben je net zo verslaafd!!

Comment

Working...
                            X