Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kinkygirl Alesia, SM Studio Nederland, Amersfoort

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kinkygirl Alesia, SM Studio Nederland, Amersfoort

Naam: Kinkygirl Alesia
    Leeftijd: 24
    Lengte: 1.75
    Uiterlijk: Oost-Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Athletisch
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Onbekend

Op mijn experimentele weg naar meer KINKY – seks gerelateerde dates ben ik terecht gekomen bij de Kinky-girls CARINA en ALESIA.
    Ik ben bij beide dames de laatste maanden meerdere malen geweest, zowel als 1 op 1 dates en als trio met de beide dames. Sessies van 1 tot meerdere uren
    Beide dames zien er zeer goed uit, zie de foto’s op Kinky waar ze adverteren. Deze zijn correct.
    Op het gebied van kleding kan je aangeven wat je wil. Zie de foto’s.
    Op het gebied van Kinky seks ben ik goed begeleid door de beide dames. Waarbij goed gekeken werd naar mijn reactie. Ik ben ondertussen van beginner tot gevorderde slaaf gekomen.
    De dames hebben mij ondertussen aan het volgende onderworpen: foot-worship, body-worship, sounding, bondage, electro stimulation en meer. Ik zal nog wel iets vergeten zijn.
    Het gebruik van kaarsen, dildo’s vibrators, knijpers is hun ook niet vreemd.
    Vastgeketend op het bed, of in de sling gebeurd er van alles met je.
    Pijn en genot wisselen elkaar goed af.
    Lichamelijk contact is hun ook niet vreemd, maar dat zal vermoedelijk per persoon verschillen.
    Als je een afspraak heb met de beide dames, heeft Carina in het algemeen de leiding.
    Maar Alesia is ook duidelijk aanwezig.
    Deze dames zijn echt een aanrader, zowel alleen of beide tegelijkertijd.
    Ik verheug me al op de volgende afspraak met de dames.

Comment

Ondertussen heb ik diverse malen een BDSM sessie ondergaan bij de schitterende dame Alesia, die werkzaam is in zowel Almere als Amersfoort.
      Op beide uitstekende locaties heb ik haar dan ook bezocht.
      Elke keer werd ik verwelkomd door Alesia in een mooie outfit (zij is rijkelijk voorzien van outfits) En als ik er om had gevraagd in de outfit die ik wenste.
      Ik heb ondertussen het nodige van haar ondergaan. Van nipple toture, electro, sounding, kaarsen, anaal tot mummification.
      In 1 uur tijd is niet alles mogelijk, maar ze vult de tijd goed. Bij voorkeur ga ik dan ook meerdere uren .
      Zij wist me elke keer te verrassen en voldaan naar huis te laten gaan.
      Ik liet meestal aan Alesia over, wat ze wilde doen. Soms gaf ik van te voren aan wat ik wenste. En daar werd dan rekening mee gehouden. Zij is een echte aanrader op dit gebied.
      Van beginnend ben ik ondertussen gevorderde BDSM liefhebber geworden. Volgens mij is ze een aanrader voor zowel een beginner als een gevorderde.

Comment

Working...
      X